Při nákupu nad 500 Kč získáte automaticky slevu ve výši 5 %. Slevu až 10 % je možné získat při nákupu nad 1500 Kč. Přejeme příjemný nákup.

Novinky

Slevy

Obecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

1. Objednání zboží

Zboží lze objednávat prostřednictvím:

- e-mailu: objednávky jablicko17@seznam.cz
- přímo přes internetový obchod/košík.

Všechny ceny jsou aktuální a konečné vč. 21% DPH, není-li uvedeno jinak. Platné jsou v momentu odeslání objednávky.

Akce -  zboží za akční ceny, jedná se buď o speciální nabídky nebo o výprodejové zboží. Veškeré toto zboží je nové, nepoužité, 100% funkční, pokud není uvedeno jinak. Tyto ceny platí do odvolání či vyprodání skladových zásob.

2. Soukromé/Firemní objednávky
Veškeré zboží je možno objednávat i bez předchozí registrace e-mailem i přímo z www stránek, v tomto případě musíme znát pro úspěšné dokončení objednávky Vaše kompletní kontaktní a doručovací informace jako je především jméno, příjmení, celá adresa, telefonické spojení a e-mailová adresa. V případě, že je objednávka "firemní", musí obsahovat: i obchodní název firmy, IČ, DIČ, přesnou adresu a jméno objednávajícího.

3. Doprava a termín dodání
Zboží lze zaslat Českou Poštou, DPD a přes Zásilkovnu. Zboží skladem obvykle expedujeme do 24 hodin.

Osobní odběr je k dispozici zdarma na prodejně Koryčany, Náměstí 153.

Ceny poštovného:

Se liší v závislosti na velikosti a hmotnosti balíku. O ceně poštovného jste informování při odeslání objednávky, v případě nečekaného nárůstu jste informováni před odesláním.

4. Úhrada za zboží

Možné způsoby úhrady:

a) platba v hotovosti či kartou při převzetí zboží (osobní odběr v kamenné prodejně)
b) bankovním převodem (zálohová faktura)
c) dobírkou (při předání dopravcem)
c) platební kartou přes PayPal (s účtem i bez účtu)

Při volbě platby bankovním převodem od nás obdržíte variabilní symbol platby, který bude vaší objednávku identifikovat, případně zálohovou fakturu. Částku prosím převeďte na účet číslo

115-2791740257/0100 vedený u KB. Po uhrazení částky bude vaše objednávka vyřízena.

5. Převzetí zboží / doručení zboží / zpětný odběr
Objednané zboží je možno převzít buď osobně přímo v prodejně, nebo je doručeno přepravní službou po ČR. V případě osobního odběru nás prosím předem kontaktujte. Zboží zasílané přepravní službou si při převzetí řádně prohlédněte a zkontrolujte - především není-li obal poškozen. Na pozdější reklamace z důvodu viditelného mechanického poškození obalu, které mohlo přejít, až na zboží nebude brán zřetel.

6. Záruka
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Prodejce plně odpovídá u nového zboží za skryté výrobní a materiálové vady ve smyslu ustanovení Občanského zákoníku nebo Obchodního zákoníku, a to po dobu 24 měsíců ode dne zakoupení výrobku. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladování, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, výrobek byl vystaven nadměrnému zatížení (v rozporu s předpisy nebo doporučením výrobce), živelnými pohromami nebo vyšší mocí.

7. Reklamace
Reklamace se řídí Občanským zákoníkem, Obchodním zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele. V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu o které rozhoduje prodejce. Záruční doba se pozastavuje ode dne uplatnění reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. Záruční doba se tedy prodlužuje o dobu vyřizování reklamace. Kupující může požadovat také slevu. V tomto případě bere kupující na vědomí, že vady, na které byla sleva poskytnuta, nelze již v budoucnu reklamovat. Zboží máte možnost po předchozí domluvě doručit k reklamaci osobně, poslat poštou nebo přepravní službou (v žádném případě ne na dobírku!). V případě zasílání je kupující povinen zboží zabalit tak, aby nedošlo k jakémukoliv poškození. Na reklamace vzniklé např. při přepravě nebude brán zřetel. Takovéto zboží nepřebírejte. U použitého zboží nelze reklamovat "vady" které vznikly nebo mohly vzniknout v důsledku předchozího používání. Reklamované zboží musí být čisté a nepoškozené (samozřejmě kromě případné reklamované vady). Reklamační doba začíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží na naši adresu.

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.

8. Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží. Po obdržení takto vráceného zboží prodávající zákazníkovi po kontrole zboží vrátí zpět odpovídající částku (zkrácenou o poštovné a bankovní či poštovní poplatky) převodem na účet a to ve lhůtě 30ti pracovních dnů. Neposílejte zboží na dobírku! Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na zboží dodané na zakázku, dle přání kupujícího. Koupě zboží, kde je kupujícím podnikatel/firma se neřídí občanským zákoníkem, ale obchodním zákoníkem, a v tomto případě nelze od kupní smlouvy odstoupit. Prodejce si vyhrazuje právo na jednostranné odstoupení od smlouvy. Zaplacená záloha či celá částka se v tomto případě vrací zákazníkovi v plné výši. Prodejce nenese jakoukoliv odpovědnost vůči zákazníkovi nebo třetím osobám za případné škody, vzniklé opožděným dodáním zboží nebo nedodáním zboží.

9. Ochrana osobních dat
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do sekce "Můj účet". Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu se žádostí na jablicko17@seznam.cz.

10. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.jablicko17.cz.